FAQ

FAQ

1. Chce coś kupić i szukam informacji

 

1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayNow lub przy odbiorze zamówienia.
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 1/2 dni robocze. Ponad 95% paczek dociera na miejsce przed upływem tygodnia. Możliwe są jednak opóźnienia, dlatego maksymalny czas dostawy jest określony w Regulaminie.


 

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 

 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu  1/2 dni roboczych. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, jest określony w Regulaminie. Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link otrzymałeś w wiadomości mailowej.
 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 

 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.